Ahad, 8 Mei 2011

kesunyian ..
Ketika hadir mu menguasai diri, aku bagaikn terhenti segala gerak langkah ku, dunia bagai tiada senyuman kegembiraan.
Ku merenung sejenak..
Aku mencari apa punca penyebabnya semua kesunyian yg mmbelenggu, apakah kerna harta, pangkat atau wanita..atau aku sendiri yg tidak pandai utk mencipta sebuah senyuman kegembiraan.
Apa dan dimana salahku..
Kenapa kawan2 selalu menjauh, adakah mereka tidak gembira dan tertawa berteman dgn aku, jika begitu susah utk mnjadi diri sendiri, diri siapa lagi yg harus aku menjadi..
Pelbagai persoalan berlegar-legar di benak fikiran, sampai bila harus begini, sampai bila aku dapat temui jati diri sendiri...walau apa yg terjadi aku tetap harus mencari, ku yakini di suatu saat nnti kesunyian itu pasti akan bertukar menjadi keriangan..
Saat itu pasti akan terjadi, kerna aku adalah seorang lelaki.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan